Det här tar kol på mig.

Shit! För bara några veckor sen stog jag på toppen och svävade på rosa moln. Nu känner jag att jag på sätt och vis borde göra det och jag gör det. Men så är det dom där tunga gråa molen som trycker ner mig på marken och nästan krossar mig. Jag är en översocial människa och det är vad jag ser skolan som: en plats att träffa folk på. Därför behöver jag skolan, men jag orkar inte med den! Det är så mycket jag vill hinna göra. Som att fixa ny design till bloggen och massa mer. Men jag hinner inte. Jag kämpar på. Igår sket sig hela min dag och idag var det helt fullbokat. Eftersom att jag har så mycket att göra så ska jag försöka avsluta det här med en liten sammanfattning av dagen.
I simhallen tog jag på mig uppgiften som fotograf och fick några bra bilder. När jag kom hem väntade nybakade safransbullar i vårat supermysiga vardagsrum. Sen var det bara att packa grejerna till konfan och åka ut till kyrkan för att repa inför vårat lilla julspel som gick jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0