Underbar kväll

Hejhej. Som jag skrev så var det ju "volleybollfest" igår, men jag berättade ju inte vad det är. Min pappa spelar volleyboll i samma lag som Lisas pappa och Lisas pappa brukar fixa en lite fest i slutet av sommaren för laget och deras familjer. Lisa och jag är ju dom äldsta barnen som föjer med så vi blir ju någon sorts lekledare. Kvällen fick alltså börja med lite lek utomhus innan middagen. Sen fortsatte vi leva loppan i poolen. Jag har fått en fin fin liten bula pga. någons armbåge. Vi insåg också att sing star inte gör ens röst finare.. Både jag och Lisa kände oss nog lite ägda när "småbarnen" ägde ut oss totalt. Min kära lillebror avbrött den roliga kvällen genom att bli trött så vi blev tvugna att åka hem. Men vad gör det för där väntade en film, Ratatollie. Idag spelar lillebror fotboll så jag ska åka bort och heja lite och så har jag lovat att tapetsera med mamma. Ska även prata massa skit med Emma och dricka te med Maja som inte mår så bra. See you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0