Taggelitagg

Nu är det taggning som gäller. I eftermiddag är det match igen, men om jag ska vara ärlig så tror jag inte jag kan bli mer taggad. Jag har redan överskottsenergi. Och det är flera timmar tills jag får göra av med den!
Bokade just upp mig på stan en dag till innan skolan börjar, trots att jag redan kollat i typ alla affärer, hoppas dom hinner få in lite nytt.
Nu ska jag ta på mig nått annat än pyjamasen och......hmm, göra något...
Såhär ser jag ut....................................................Såhär känner jag mig

Kommentarer
Postat av: C

haha,förhoppningsvis gör dem det :p

Onsdag? :D

2011-08-13 @ 12:04:58
URL: http://hellocarrobarro.blogg.se/
Postat av: C

sv: shopping i london har jag inget imot men lite shopping i linköping city får väl duga :/

nejdå, varsågod bara att kopiera ;D

2011-08-13 @ 12:35:05
Postat av: Annellisaa

vad spelar du?

2011-08-13 @ 12:40:20
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: C

sv: very nice! :D

2011-08-13 @ 13:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0