Stressdag

Tjoho! Dagen började med att jag stängde av alarmet i sömnen och vaknade därför en halvtimme försent. Himla tur att jag hade idrott först så jag inte behövde fixa mig. Direkt när vi kom till skolan fick jag sätta mig med läxan som jag glömt i skolan igår. Klantigt. Efter idrotten hade vi SO, där vi som alltid startade en helt urspårad "debatt". Dagen fortsatte med matte, sedan fysik. Lunch. Spanska osm för en gångs skull gick rätt så fort. Skoldagen avslutades med svenska. Sen var det bara att ta bussen in till stan, gå till Kulturskolan. Betämma en pianotid, gå till bussen, åka hem till Anna. Byta om, åka till fotbollen. Spela fotboll, åka till pingisen, spela pingis och äntligen komma hem! Nu har jag duschat och ska sova snart så jag kommer upp imorgon. Jag har några timmar att ta igen.
Mobilbloggen jag pratade om glömde jag bort totalt som ni kanske märkte.

Jag och Anna för lite mindre än ett år sedan

Kommentarer
Postat av: C

sv: 1. jaag vet..mange suger,haha xD 2. TACK, och yeah frääsig is the word of the day!

2011-08-23 @ 23:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0