Saningen om Clara

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Hmm, den siffran har jag inte riktigt koll på...
Vad tycker du om kärlek? Alla behöver kärlek
När kramade du någon sist? 45 min sedan, lillebror
Saknar du någon speciell person? ja just för tillfället
Har du svårt för att bli kär? ja och nej
Är du singel? Yes honey I am
När fick du senast en komplimang? Tror det var på match nu ikväll

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: inte vad jag vet
Hånglat med nån riktigt ful: nix
Hånglat med fler än 50 pers: hahah nae
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? inte det häller
Gjort något riktigt dumt? tyvärr ja
Gjort något du verkligen ångrar? ja..
Åkt ambulans? nej
Åkt polisbil? nej
Gjort nåt olagligt? .....
Fått din mamma att gråta? inte vad jag vet
Slagit ner någon? aa, slår mig själv gul och blå iband..... eller neee
Skämts över dina föräldrar? inte mer än nödvändigt
Sagt jag älskar dig och menat det? Som vänskap, jag borde kanske göra det oftare...
Tar du droger? nopp
Dricker du? nej, bara sprite... oj oj den var kul ni
Vilka kläder sover du i? en stor tröja som jag drunknar i
Vad hatar du verkligen? Reklam
Varit kär? jaoo
Är du ensam nu? jaa..
Vill du gifta dig? Om den rätte kommer
Vill du ha barn? inte nu

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag
Såg dig gråta? Minns inte, familjen eller Anna tror jag
Fick dig att gråta? personer som finns i inväcklade problem i mitt liv
Du delade en dricka med? lillebror
Du gick på bio med? mamma och lillebror
Skällde på dig? mamma
Sa någonting till dig och vad var det? Anna "Då blir det rätt dyrt" (tror jag var det sista)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nej
Kramat någon? ja
Pussat någon? nix
Köpt någonting? ja
Sjungit? alltid
Saknat någon? ja

JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? nej
Telefon på rummet? alltid med mig
Egen dator? ja
Könssjukdom? nej
Bra kompisar? of course


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0