Rapport från matchen

Bortamatch. Resultat: 2-4. Vårt spel var kort sagt inte på topp. Lilla Anna fick göra ett av målen. Jag har dragit på mig en lårkaka för första gången i mitt liv. Den är dock väldigt liten så den är nog borta snart. Gick runt från det att matchen slutade tills för några minuter och undrade om det var det. Sen ringde pappa och rede ut mina tankar. Mamma hade sagt tidigare att det kanske kunde vara ett blåmärke längre in som gjorde ont för att musklerna trycker på det. Kort sagt: En inre blödning och det är tydligen just det som är en lårkaka.
Nu ska jag dra mig mot duschen innan MP kommer hem för då ska vi ha lite party, eller något.
En av dagens glada målgörare

Kommentarer
Postat av: C

lägg till Caroline.Morath :D

2011-08-14 @ 11:04:30
Postat av: Anna

Du lägger alltid ut så tjusiga bilder på mig.....

2011-08-14 @ 12:02:58
Postat av: Mimmi <3

Sv: Haha aa, vi satt med fötterna på stolarna framför oss hehe :D

2011-08-14 @ 12:06:01
URL: http://eleventhofmars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0