Nattinatti

Nu sk jag alldeles strax sova för jag är något sjukt trött! Tidigare ikväll var mi storebror och hans tjej här och åt med oss. Han bor typ inte hemma alls på helgerna och har inte gjort det på hela sommaren så det var riktigt kul att dom satt kvar ett tag och pratade.
Imorgon är det match igen och just för tillfället är jag inte taggad alls, men det kommer väl. Är nog för trött nu.
Idag har jag ägnat en hel del tid åt att radera sms och mitt mål är att inkorgen ska vara tom imorgon. Min mobil har varit så himla trog ett tag nu, men den börjar faktiskt bli lite bättre nu när en massa minne har blivit fritt. Kamera minnet har också blivit rensat och bilderna på datorn är nu lite mer sorterade än innan.
Nej, nu ska jag sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0