Musik

Jag börjar det här inlägget med att be om musiktipps. Min Spotify lista börjar bli utlyssnad. Med andra ord får jag inte dom där 5 nya gångerna man ska kunna lyssna varje månad. Spotify free suger!
Igår var det ju mammas födelsedag, hon fick ett fint litet halsband av mig. Kusinerna åkte ganske fort igen och senare åt vi middag med lite vänner. Ännu lite senare cyklade jag över till Maja på min nya cykel. Vi försökte montera på cykelkorgen, och vad ska jag säga? Det gick väl kanske inte jättebra. Vi bestämde oss för att göra något vi är mycket bättre på, dricka teh.
Idag väcktes jag mycket tidigare än jag ville, kl. 9.00. Men nu har jag kommit igång och har en plan för dagen (ska bara få med Anna på den). Vi ska köpa present till Sandra, ganska sent, menmen. Det är tanken som räknas. Innan jag åker in till stan ska jag pysla lite med mina naglar.
Anna på bussen till Helsingborg
Och glöm inte att kommentera med musiktipps!

Kommentarer
Postat av: C

bara att kolla in min "MUSIC" kategori! där finns massor av låtar ;D hehe

2011-08-09 @ 12:09:16
URL: http://hellocarrobarro.blogg.se/
Postat av: Maja

Vi är grymma på att dricka te!

2011-08-09 @ 14:53:22
URL: http://ladyempress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0