Mjölkchoklad med luftbubblor

Jag älskar Marabous choklad med luftbubblor i! Så himla underbar!
Skolan idag gick väl helt ok. Min spnaka lärare är inte riktigt klok. Jag sitter bredvid Ida, och hur ska jag säga? Vi har väldigt kul! Men så fort vi börjar asgarva tror hon att vi skrattar åt henne. Vilket vi faktiskt aldrig har gjort. Just idag började Ida skatta åt mig för att jag gjorde nåt ljud när jag skrev och jag skrattade åt att hon skrattade. Sånt förstår ju inte lärare och det är inte häller något man försöker förklara. Så hon blev sjukt sur. Pga. att vår klass är så pratig har vi fått fasta placeringar. Min blev längst ner i hörnet, chill!
Fotbollsträningen är inställd pga. regnet. Så nu får jag lite extra tid till plugg och så mår nog kroppen lite bättre av att inte ha någon fotbollsträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0