Måndag nr. 1

Första skolmåndagen blev sjuktrörig för min del. Jag trodde vi hade lunch en timme tidigare en egentligen. Vilket resulterade i att jag hann bli mycket hungrig.Vi började dagen med mentorstid då vi har planerat aktiviteter till resten av högstadiet. Vi fortsatte dagen med att träffa vår nya biologi lärare för första gången, det kommer nog bli bra. På kemin började vi med eldområdet. Jag har länge haft fobi för eld/bränder. Kan bli ett spännade område för min del. Sen hann vi med 20 min SO innan vi åkte för att köra lite vattenskidor. Vi blev ju bara något utskälda för att vi var tvungna att gå. Aja, vattenskidor var det absolut häfigast och roligast av alla "sommarsporter" jag gjort! Helt underbart! Underbar känsla man fick när man väl kom upp, som att gå på vatten, fast mycket roligare!
Imorgon laddar jag för en minst lika rörig tisdag, men förhoppningsvis kommer det en mobilblogg under dagen.
Bild från i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0