Kvällsinlägg

Idag har varit en bra dag. Det har visserligen inte hänt nått jättespeciellt. Packade på förmiddagen, eller jag blev inte klar men men.... Möte Anna på stan på eftermiddag, drack en chai latte på espressohouse och innan träningen åkte vi hem till Anna och gjorde panacotta till hennes familj. Det var sjukt kul att träna fotboll igen och jag är sjukt taggad för cupen. Nu på källen har jag sett en film med lillebror och nu ska jag läsa lite bloggar innan jag nannar kudden.
mmmmm....

Kommentarer
Postat av: Anonym

frisk som en nötkärna..hm...i'm not so sure xD

i alla fall inte i huvudet..hahahah xD

2011-08-04 @ 00:45:14
Postat av: C

jag skrev den förra också men C:et kom inte med :S

visst äre Team Damon! :D

2011-08-04 @ 01:22:42
Postat av: C

du vet att jag tkr du är awsome xD

2011-08-04 @ 01:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0