Glad gladare gladast

Min dag började med en morgon.. Det kanske eran cokså gjorde? En morgon som alla andra. Med andra ord var jag i koma tills jag kom till bussen. När vi kom till skolan blev jag nästan omedelbart superduperglad. Men den lyckan förminskades till superglad när vi gick till idrotten, dvs. till orienteringen som inte är på skolan. Svenskan var..tråkig. Sen var det bara att trampa upp till den andra skolan här för att ha musik. Där träffade vi Linda min superduperglada känsla höll sig ända tills spankskan började efter SOn. Jag ritade på beccas häfte, en fin streckgubbe blev det. Nu är min lycka på topp igen och snart är det träning. Japp så är det. Hur har eran dag varit?
Becca ritade lite på mig också. (bilden är tagen med mobilen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0