Gårdagen

Igår var första dagen med bara vänliga lektioner. Först idrottsprofil där vi (precis som i alla andra ämnen) fick en lite introduktion. Resten av lektionen fick vi typ bara göra vad vi ville. Skönt. Sen var det bild, där vi började med bildmappar. Innan lunchen, svenska. Då gick vi bara igenom terminen typ. Lunch. Sist engelska. Höll på att dö när min lärare höll upp Vampire Diaries och sa att vi skulle läsa första kapitlet och sen se första avsnittet! Ren lycka! Efter skolan gick jag med hem till Becka och stog i hennes hall i typ 20 min (blir liksom aldrig att jag kommer längre ini hennes hus) Innan jag möte Linda för att åka till stan och ta en fika innan vi laddade för rix FM festivalen. Regnet öste ju ner hela kvällen, men vad gör det? Hade en toppen kväll tills musiken tog slut och man insåg hur mycket man frös. Vi satte oss på Burger King ett tag innan vi tog tåget hem. Där väntade en varm kopp tea ochen varm dusch.
På fetivalen fick vi bla. höra Danny sjunga opera, något jag inte glömmer i första taget. Jag är även ägare till en "jag ♥ rix FM festival" tröja. JA, jag fångade en, sjuk stolt över mig själv!
Idag har jagkollat på min bror som simade något sorts ärevarv för att han tagit något märke, köpt ett ljus (nu när det är höst) och lite annat. Snart ska hela familjen över till några vänner på födelsedagsparty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0