Första skoldagen

Jo, första skoldagen alltså. Faktiskt helt ok. Samlades först tillsamans med alla andra 9:or i matsalen för lite kort info och sen vidare med klassen för lite lång info. Nya schemat är....anorlunda. Bättre än det förra och en hel del ändringar. Bla. så kommer vi ha bild och musik med klassen (tidigare var det med profilen). Musiklektionerna blir längre. En av idrottsprofilstimmarna kommer vi att ha tillsamans med Id/no profilen ibland. Det ser jag fram emot, Carro har ju nämligen Id/no. NO grupperna är omgjorda och jag är riktigt nöjd med min. På eftermiddagen började vi med riktiga lektioner, SO och senare spanska. Jag är inte så nöjd med mitt skåp. Fick nämligen underskåp igen... Men mina skåpsgrannar är jag helt ok nöjd med.
Nu ska jag tagga till för matchen och bara chilla en stund.
Dagens roligast hittils var nog Felicia när hon räcker upp hand direkt när vi kom till klassrummet och frågar när det är höstlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0