Förberedelser

Sitter just nu på sängen med nymålade naglar och tänker över vad jag måste förbereda. Ska leta reda på mina hörlurar, packa matchgrejorna och framför allt ta reda på hur jag tar mig till matchen imorgon kväll.
Imorgon börjar vi kl. 10 och det går inte en ända bra buss så jag tar tar tåget till stan och sen bussen till skolan. Lite jobbigt och tar tid, men jag går trots det upp senare än andra dagar.
När Carro och jag gått runt en stund på stan piper min mobil till, och i den väntar ett sms från Kristoffer är det står att han hade slutat. Klockan var då 12, inte 16 som han sa att han slutade. Vi fick alltså sälskap mycket längre tid än vi trodde. Men vad gör det? Jag köpte en tröja, en handcreme och tre ringar för bara 10 kr! Kristoffer hängde med till mig en stund sen och vi gjorde ingenting. Jo, jag målade naglarna och han kollade på videor. Sociala? Jätte....
Nej, nu ska jag leta reda då hörlurarna.

Kommentarer
Postat av: LINA SANDSTRÖM

Vad skönt att höra :) jo det är kanon!

vad händer i morgon då ?:)

2011-08-17 @ 22:48:38
URL: http://linasandstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0