För er som fruktar för hösten och skolstarten

Dom flesta är väl lite deppiga för att sommaren snart är över och att skolan snart drar igång igen. Men se er omkring. Skulle ni vilja fortsätta med sommarlovet i det här vädret? Här är det inte soligt, vet ju inte hur ni har det. Sommarlov vore ju inte samma sak med höstväder. Jag ser fram emot hösten på många sätt precis som jag brukar. Visst, jag vill inte häller att skolan ska börja, men det finns ju bra saker med det också. Man får träffa alla igen och för min del så blir det ju kul att vara äldst på skolan. För er som fruktar nationella proven i vår. Det är i vår, chilla. Det är ju en hel termin kvar. Sen är det mycket roligare att gå och shoppa på hösten, kläder är på något vis mycket roligare då. Höst väder kanske inte är så fint, men hur mysigt som helst! Att komma in från kylan och blötan och burra in sig i en filt med en kopp varm choklad eller teh, mmm...inte helt fel.
Så deppa inte! Tänk positivt!
Ett par skor som kanske sitter på mina fötter i höst, vem vet?

Kommentarer
Postat av: Anna

Chailatte på espresso house, jeans & mysiga tröjor!!

2011-08-14 @ 16:49:48
Postat av: Anonym ♥[FOTO]

Dom var iaf jädrigt snygga!!! :O ♥

2011-08-14 @ 18:24:46
URL: http://minafotografieravmig.blogg.se/
Postat av: C

men CLARA! varför måste du få mig att känna mig som en dvärg? hahaha xD dock väldigt snygga! hahaha

2011-08-15 @ 01:48:57
Postat av: matilda

riktigt snygga :D

fin blogg också! :D

2011-08-15 @ 03:00:57
URL: http://mathyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0