Fågel

Jag såg just en fågel bajsa! om det var någon som ville veta..
Igår kväll gick jag en promenad med MP, pappa sa nämligen att det skulle lindra lårkakan. när vi kom tillbaka värkte det som aldrig förr, men nu känns den nästan inte alls. Konstigt. Vaknade klockan 10 och började dagen med en hemgjord chai latte. Smaskens. Har dock inte fått till det helt än. Jag brukar vanligtvis bara tvätta ansiktet ordentligt på kvällen, men inte idag. Det var riktigt skönt att bara skölja bort allt....skit? Aja, kanske ska börja med det på morgonen också. Det är ju bara det att man ska hinna med det också, och få plats i våra små badrum samtidigt som alla andra springer runt och stressar. Jag har hursomhelst inte gjort mycket mer, borstat mitt hår i typen halvtimme. Mamma jobbar på med det sista rummet här som ska tapetseras så jag har lovat att fixa lunch, så jag ska väl se till att vi har något hemma nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0