En torsdag såhär mitt i veckan

Kollade just in på min gamla blogg och insåg att jag inte skrev ett ända inlagg på hela första veckan av sommarlovet, vilket är lite sorglikt. Har nämligen tänkt tillbaka lite på sommaren som gått nu såhär i slutet och insett att det förmodligen är den veckan jag kommer minnas bäst på många sett.
Igårkväll glömde jag helt bort det där att jag skulle lägga in bilder på inköpen. Fixar det direkt när ddetta inlägg är klart. Jag skrev ju igår vad som händer idag, men listan har blivit lite utökad. Jag ska se om jag kan fixa lite små detaljer på bloggen.
OJ oj oj, där blev jag rädd, datorn stängde av sig och jag trodde jag skulle behöva skriva om hela inlägget. Då hade datorn legat illa till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0