En såndär dag när man egentligen inte borde vakna

Ja, rubriken säger det mästa, jag vaknade på fel sida. Men om bara någon timme kommer kusinerna för att fira mamma och för att hämta sina cyklar som bott i vårt garage ett tag. Jag är sjukt hungrig, men det blir ingen lunch förens mamma städat köket. Men för att komma på rätt bana igen så har jag ätit en Daim, den va god.
Jag glömde säga det igår, men jag har fått en ny cykel nu, likadan fast med fler växlar. Nu kan tjuvarna bara slänga sig i väggen.
Nu måste jag skringa upp till köket och se till att lillebror inte bräner något, ciao.

Kommentarer
Postat av: Maja

Kul med fler växlar då! Känner mig ungefär likadan idag.

2011-08-08 @ 18:42:16
URL: http://ladyempress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0