Det regnar

Jag överlevde skolan ideg också. Jag och MP skulle egentligen ha följt med till Emmas killes skola och vänta på att han slutade, men det hade han redan gjort så vi följde efter henne hem till honom. Emma lät oss dock inte träffa honom.. Vi åkte ner på stan och köpte en kalender till mig istället. Nu ska jag städa och sen kanske möta upp MP igen. Hemma fotbollslaget här i vår lilla håla spelar ju nämligen mot min klubb och en kompis spelar här så jag tror jag drar på mig alla kläder med klubbmärket jag kan hitta och går upp och inte ger mitt stöd till henne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött! :)



har du haft en bra dag då? :)

2011-08-24 @ 18:53:37
URL: http://linasandstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0