Depend Art Liner

Depend har några riktigt bra lack med en smal spettsig pensel. Med den är det bara kreativiteten som sätter stop sen. Ränder, vågor, prickar, rutor, m.m. Finns att köpa i färgerna svart, vit, silver, guld, guldglittrigt och silverglittrigt. Jag har sen tidigare det vita och sen igår även det svart. Det vita köpte jag på ICA Maxi, men deras sortiment varierar ju en del och jag har inte sätt det där sen i vintras. Det svarta hittade jag på Parelle, där fanns de andra färgerna också. Priset där är 42 kr. per lack.
Bilden till höger: Titta inte på pekfingret, det blev inte bra (bilden är från i vintras)

Kommentarer
Postat av: Jenny LA

tack så mkt! :D

2011-08-11 @ 13:58:39
URL: http://jewney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0