Dags att nanna kudden

Men först en sammanfattning av dagen.
Kort sagt, jag har inte gjort mycket. Mest legat på sängen med datorn (som ni ser har jag fixat till lite på bloggen). Framåt eftermiddagen fick jag nog av sängen och tog tag i min garderob, den är nu nästan helt utrensad. Bara träningskläderna som är kvar. Jag ska på stan med Sandra och Anna imorgon för att fira Sandra och ska då passa på att införskaffa lite nytt till garderoben. Hösten är ju påväg ♥.
Matchen ikväll var grym! Älskar er tjejer, underbart spelat allihopa! har inte haft så här kul på planen på evigheter. Liten synd att mina knän är skit, men skit i det. Resultatet blev 3-0. Jag säger inte att det är kul att förlora för det känns alltid skit, men vad f*n? Är det verkligen så illa att ni måste peka finger och svära åt oss? Det tror jag inte. Detta var desutom en "fint" spelad match och domaren var toppen och dömde jämt. Jag hoppas barra att ni har dåligt samvete.
Anna go banana
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0