Bara för att jag är jag

Igår kväll råkade jag ut för en liten olycka, eller nej men jag klantade mig rätt bra. Blev värsta blodbadet, kanske inte, men det kändes som att det aldirg slutade blöda. Såret sitter fint mitt på cp- knölen. Kan icke ha strumpor, för jag ska tydligen ha luftigt runt såret. Det kommer bli problem när jag måste ha skor och jag vet inte hur det ska gå med benskydden imorgon, men det får lösa sig på något sätt.
Nu ska jag klä på mig lite kläder, har inte kommit så långt än. Sen är det nog lunch snart också. I åt åker vi ju buss ner till Helsingborg där cupen spelas och i den får vi sällskap av ett lite yngre tjejlag som spelar på hemma plan här hemma i vår lilla håla. Kommer nog kännas lite konstigt att hoppa på bussen med dom istället för sitt eget lag. Dom hämtar vi på vägen, känns ju dumt att åka till Malmslätt när bussen går här ifrån också.
Hörs senare.
Linda i Berlin

Kommentarer
Postat av: C

sv: of course what else? :p

2011-08-04 @ 12:42:40
URL: http://hellocarrobarro.blogg.se/
Postat av: Mimmi <3

sv: Tack tack :)

2011-08-04 @ 13:41:28
URL: http://eleventhofmars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0