Älskar er alla något sjukt just nu!

Insåg just att statistiken redan är mycket högre än igår och dagen har ju bara börjat! Skrev ju igår att jag var med i en dagens blogg tävling och där vann jag en liten länk. Härligt! Det var värkligen vad jag behövde nu, vaknade på helt fel sida, kände mig helt ner deppad när jag vaknade. Det beror förmodligen på att jag somnade på helt fel sida. Känner mig fortfarande lite nere men Maja var här och ät frukost ochkollade på film förut och hon får alltid livet att lysa lite ljusare. "Fett rinner inte så fort, det är därför jag är så långsam".
Ikväll blir det lite fys träning, vilket jag ser fram imot mer än någonsin förut. Måste ta mig ut från min deppiga hjärna lite. Tills dess ska jag försöka knopa ihop något kreativt.
Igår kväll kom papsen hem från sin mc-tripp i Tyskland och kan ni gissa vad jag fick?
BJÖRNAR! ♥

Kommentarer
Postat av: C

sv: naww..det gjorde att jag mår bättre,hahah xD

2011-08-15 @ 14:07:37
URL: http://hellocarrobarro.blogg.se/
Postat av: Anna

BJÖRNAR!!

2011-08-15 @ 14:13:57
Postat av: C

sv: rättat ;) C&C the most awsome ever? yeah i think so :p

2011-08-15 @ 15:04:57
Postat av: Cheddar <3

yummie, blev jättesugen på det nu, haha ^^

2011-08-15 @ 15:28:10
URL: http://cheerchey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0