29 augusti

God kväll allesamans, idag är det måndag. En ganska rolig sådan. Jag sov otroligt dåligt och det bara river i halsen. Men vad gjorde det? Jag klarade ju dagen! 9orna fixar små aktiviteter för övriga högstadiet en dag varje år, det var idag. Jag orkar inte riktigt förklara vad alla skulle göra hos oss, men vi frös händerna av oss av att sitta och kolla. Eftermiddagen bestod av vanliga lektioner och när jag kom hem tog jag och Maja lite teh och lyssnade på lite gamla godingar. Nu ska jag ta itu med spanska glosorna och ta en dusch.
I veckan har vi två matcher och jag kände att det var lite dumt att utmana halsen mer än nödvändigt så det blev ingen träning, men imorgon måste halsen må bra, både idrott, fotboll och pingis står på schemat.
Sandra, Adina och Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0