21 grader

Hur kan jag tycka att 21 grader är kallt? Jag sitter i soffan i jeans och linne och fryser som en liten gris. Jag hoppas bara att det är varmare i min säng.
Jag ska nu förklara något mycket krångligt för er så häng med. Ja, mina föräldrar var skilda förra våren till slutet av förra sommaren. Och ja, vi bor fortfarande på två olika ställen. MEN, vi bor alla fem tillsamans. Lite krångligt, men men.
Nästan hela sommaren har vi bott i "huset", men nu såhär precis innan skolan börjar flyttade vi över till "lägenheten". Mitt rum här känns bara....naket?...hmm, kanske inte, men obebott. Därför har jag beslutat att fixa det imorgon, städa alltså. Inte specillet kul, men imorgon ska jag klara det. Jag ska även fixa min cykelkorg som bara sitter fast halv en så länge, vilket är sjuk irriterande. På kvällen är det hemmamatch mot Lindö.
Om jag inte glömmer det helt så har jag även tänkt slänga in ett inlägg med lite nagel tipps.
Tror nog jag drar mig mot sängen nu, sweet dreams.

Bild från i vintras, (såg först nu att den var suddig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0